tirsdag 7. oktober 2008

Lykkelig som kunstner







I dag har jeg vært på malekurset mitt og kosa meg så masse! Jeg elsker å male, men har alltid vært litt privat av meg. Men så tenkte jeg at det var på tide å prøve noe nytt. Så en i familien tok meg med på malegruppa hennes. Og jeg elsker det! Maken til hyggelige damer og fint miljø kan man lete lenge etter.

Og til lørdagen er det kunstutstillig&utsalg, og det gleder jeg meg masse til. Jeg har ennå ikke produsert noe jeg føler meg komfortabel med å vise frem til andre, men det kommer,det er jeg sikker på.

Så nå om dagen blir det leting etter motiv å male og det er jo egentlig ikke noe problem med denne nydelige høsten vi har her i Fredrikstad.Så krysser jeg fingre for at denne høsten og vinteren inspirerer meg til å lage masse herlige bilder:-)


Og bildet over skal være mitt neste motiv, vakre Ullsfjorden i Troms!








Ingen kommentarer: