mandag 20. april 2009

Dagens kjole(r)

Disse tre øverste er fra J.Crew, en herlig butikkjede som hadde en avdeling i Westport, CT hvor jeg bodde. Bestevenninna mi Lill Mari i USA og jeg var stadig inne og snuste på de litt for eksklusive klærne. Jeg kjøpte meg en bikini der husker jeg, en svart en. Det var det au pair-lønningen min kunne tillate...


Denne lille lilla saken er fra The Limited, som passet vårt budsjett litt bedre:-)






Jeg tenkte jeg skulle begynne med noe nytt her inne på bloggen min: Dagens kjole. Sommeren nærmer seg med stormskritt og da trenger vel de fleste noen nye tilskudd i garderoben kan jeg tenke meg.


Jeg er ille glad i turkis og hvitt som sikkert kommer til å bli en gjenganger i denne spalten...

Jeg har også vært innom de gode, gamle butikkene jeg handlet i da jeg bodde i USA, veldig nostalgisk jeg se...J.Crew, Banana Republic, Gap, The Limited med flere. Tror faktisk jeg har de fleste klærne jeg kjøpte der borte ennå, bortgjemt i poser i garderobeskapet, men ikke glemt... ( Jeg bodde i Connecticut og New York i 1994-95). Mamma vil jeg skal kvitte meg med dem, eller gi de til ste-dattera mi, de er tross alt i størrelse 36-38, og DET er mange år siden jeg kunne smyge meg inn i dem:-)

Men de skal få ligge akkurat der de er, og once in a blue moon finner jeg de frem og mimrer litt da vet du. Det er sånn det skal være.




Ingen kommentarer: