fredag 17. april 2009

God helg fra Hvaler


Nå ser det ut som om våren er kommet, endelig. Med 16-17 grader og stekende sol. Dette lover bra. Men tankene går til min kjære far som bor i Jøvik utenfor Tromsø. Han måtte til å måke til morgen idag igjen, hele 70cm snø!!! Håper han kommer seg nedover så fort så mulig, og får seg en lærerjobb her i Fredrikstad. Men det er ikke lett disse tider. Jeg krysser iallefall fingrene for han.
I helgen skal jeg nyte hvert solglimt som kommer, enten på verandaen på hytta eller i Drammen hvor vi skal hente den nye båten vår. En Marex 23, blå og fin. Fargen er viktig vet du... Synd det blir noen timer i bil da, men skal nok overleve med godt selskap. Cathrine har vært så snill og sagt seg villig til å kjøre, snill ho.-) Jeg er litt pingle på ukjente steder. Men da jeg var 18, kjørte jeg jo i storbyen New York og omegn i ett helt år og da var jeg sletts ikke redd...Snodig det der, det å bli gammel....
God helg fra Hvaler

Ingen kommentarer: