onsdag 29. april 2009

Lilla humør!


Jeg er veldig LILLA om dagen merker jeg. Har egentlig aldri vært så veldig glad i den fargen, men begynte å kjøpe meg et par tunikaer i fjor, og så har det bare ballet seg på:-) Vil helst ha lilla ALT, duker, puter, sengetøy, stearinlys, undertøy, sminke, blomster, gardiner, you name it!! Hadde aldri trodd det for et par år siden, bare spør mamma! Ho er svart i håret, mørkebrune øyne og har alltid kledd, og likt lilla. Men jeg er litt lysere, arvet litt fra min blonde far og:-)

Men veldig moro å prøve noe nytt og, noe annet enn svart-hvitt som har vært min standard i alle år. Det skal bli en artig og fargerik sommer vi går i møte. Man kan jo kle seg i akkurat det man har lyst til, og føler seg vel i.
Når jeg ser denne herlige fargen, lavendelen, farer tankene mine tilbake til sommerferien i Sør-Frankrike for noen år siden. Lilla så langt øyet kunne se. Jeg er dessverre ikke så betatt av duften jeg da... Er ikke helt normal:-)
Hadde vært deilig med en sånn tur igjen, drømme, drømme...




Blogglisten

Ingen kommentarer: