mandag 6. april 2009

Uthuset vårt!


Blogglisten
Her har vi jobben foran oss kan du tro... Vi kjøpte huset vårt for 3,5 år siden og dette uthuset på 100 kvm fulgte med. På godt og vondt...
Vi har lurt på om vi skal rive det og heller få litt større uteplass. Eller vi må pusse det opp fra topp til bånn. Og det ser ut som det kan bli en stooooor jobb!
Det innvendige taket, av armert betong, må rives. Og absolutt ALT må byttes ut.
Jeg har allikevel et lite håp om at det en gang kan fint. Vi har tenkt hobbyrom, verksted, bar, stue med grue og langbord, atelier og utstillingslokale for maleriene til mamma og meg. Masse ideer.
Er det noen som har andre ideer? I 2. etage er det også et lite rom, hvor vi tenkte å lage utgang til terrasse oppe på taket.
Joda, jeg kan se det for meg, hvis jeg legger godvilja til:-)

1 kommentar:

Heidi sa...

Ojoj, for en mulighet! Det blir sikkert masse arbeid, men flott å ha en slikt romslig sted. Likte den rustikke stilen :)