søndag 17. mai 2009

Grillfest hos hyggelige naboer


Dette var mitt bidrag til grillfesten, desserten. Vaniljeyoghurt med skogsbær og revet sjokolade på toppen. Den falt i smak, heldigvis, hos både voksne og barn.

Jeg måtte bare ta bilde av de nydelige blomstene på det ene morelltreet vårt. Det er så pent nå i mai!


Naboene hadde laget deilige grillspyd med kyllig, svinekjøtt, sjampinjong, løk og paprika. Ovnsbakte poteter, en deilig salat og bearnaisesaus sto også på menyen. Vi koste oss verre!!


Her er jeg klar for grillfest, med musefletter og ny tunika fra Petersons Kleder...




Naboens blomster var helt nydelige! Jeg og vil bli flink med blomster, de bare dør for meg... Enten vanner jeg for lite eller så drukner jeg dem. Heldigvis lever oliventreet mitt ennå...




Blogglisten

Ingen kommentarer: