lørdag 30. mai 2009

Pappa- storfiskeren!


Pappa har vært ute og prøvd fiskelykken i Straumen, og han var "heldig" denne gangen og fikk en skikkelig råtass på kroken.Det var nok litt mer enn hell inne i bildet, han sto tross alt på land og hadde ikke hov med seg. Så han vasset ut og fikk tatt den med nevene. Rene Lars Monsen pappan min! Den var over en meter og litt over 10 kg. Så nå har vi en jobb å gjøre, for den rekorden må jo slåes... Jeg håper det blir en Tromsø-tur på sensommeren, det hadde vært herlig!



Ikke verst utsikt å ha fra kjøkkenvinduet synes jeg...





En av de mindre fiskene denne gangen...



Mye deilig middagsmat i denne torsken!
Jeg gleder meg til vi kommer oppover pappa, da skal du få konkurranse!!!




Blogglisten

1 kommentar:

Randi sa...

Sånn som det har regnet her i nord i pinsen, er det like før vi får svømmehud og finner hele gjengen. Torsken som far din fikk, merket sikkert ikke at han var halt på land så fuktig som de siste dagene har vært!
Selv elsker jeg å fiske. Det finnes ikke noe bedre enn småseimølje kokt midt på natta en fin sommerdag med midtnattsola flommende over havet. Eller steinbit stekt i folie på grillen..Nam,nam! Blir sulten bare ved tanken!