søndag 17. mai 2009

Strømstad-tur i herlig maivær

Vårt første stopp, som alltid, er Petersons kleder. Her er det sååååå mye lekkert, både til menn og damer. Jeg finner alltid noe når jeg er der, og jeg sliter vanligvis med det i kjedebutikkene hjemme i Fredrikstad. De som jobber der yter en service jeg aldri har sett maken til, og det er en fryd å handle der. Anbefales på det sterkeste!!


Herlige farger, jeg som elsker lilla!!


Broren min og jeg koser oss med dagens lunsj på restauranten ved kinoen. Det er nok et fast stoppested på våre svensketurer. Deilig og rimelig mat.


Denne gangen ble det svinenoisette med soppsaus på meg, nam,nam!




Fin uteplass har de også her. Kunne gjerne tenkt meg slike utemøbler hjemme i hagen. Neste gang får vi sitte her ute og nyte solen.




Blogglisten

Ingen kommentarer: