tirsdag 12. mai 2009

Uværet kommer!

Dette er noen av favorittbildene mine, fra Jøvik i Ullsfjorden, hvor mamma er fra. Når det er dårlig vær her, så er det VIRKELIG dårlig. Det fikk vi oppleve sist vi var nordover. Med den verste stormen jeg har vært med på. Men det hadde sin sjarm det og, vi satt jo trygt innendørs, etterhvert...Varmt og godt hadde vi det og, mens vinden sto på konstant i flere timer, så vinduene ristet.
Men gi meg en flybillett idag, så drar jeg!!! Håper vi kan få til en tur på sensommeren, med broren min og, da er det det moro på tur!!! Vi må jo slå pappas nye fiskerekord. Han tok en torsk på litt over 10kg for noen dager siden, på stang i Straumen!! Den skal slåes, ikke sant Terje?!













Blogglisten

1 kommentar:

Randi sa...

Snakk om sammentreff, var faktisk en liten tur innom Lakselvbukt i Ullsfjorden på søndag. Nydelig område. Er selv ei lita uværskråke, m.a.o. så liker jeg å være ute i dårlig vær. Godt å kjenne litt på naturkreftene, kanskje derfor jeg bor her nord...
Ha en fin dag:)