søndag 3. mai 2009

Vakre Kaja Sofie i vårsolen


Her har ho gjemt seg bak trillebåra og ser veldig betenkt ut:-)


Mamma og Terje har laget en herlig liten grus-passasje bak plattingen. Gleder meg til sommeren når alt står i blomst!

Vakre Kaja Sofie med rosa bøtta si. Lurer på hva slags sprell ho skal finne på nå tro...?


Her går vi en tur rundt huset, rundt og rundt, det beste Kaja vet!



Jeg så at det var en stund siden jeg hadde vist dere bilde av vakre Kaja-mor. Så her kommer de første vårbildene.

Vi kosa oss i hagen til mamma og pappa, de er så flinke med blomster og planter at jeg blir rent misunnelig. Håper ho tar på seg hanskene og tar seg en tur til meg snart og...Her er det MASSE å gjøre, selv om forloveden har vært ivrig idag, både fått sagd ned epletreet og klippet gresset. Mens jeg har luket litt og ellers stått mest og heiet på han:-) Fin arbeidsfordeling synes jeg...
Blogglisten

1 kommentar:

Heidi sa...

Så søt Kaja Sofie er! Ser ut som hun er glad for at våren er her, hun også :)