torsdag 4. juni 2009

På en regnværsdag...


På en regnværsdag som dette benytter jeg anledningen til å drømme meg bort litt jeg:-) Til sol, varme, 25 grader i bassengvannet og Gardasjøen en 10 minutters gåtur unna! Deilig italiensk sorbet, skalldyrpasta, pizza, oliven, herlige drinker og masse flotte butikker!
Det begynner å bli noen år siden vi var der, men jeg husker det som det skulle vært igår. Mange gode minner fra den turen ja. Husker spesielt hvordan jeg slet med å komme opp på denne madrassen...Måtte ha god hjelp av mamma, og jeg valgte og ikke vise DET bildet, selv om det er morsomt. Vi får ha det i "la familia"
Så håper jeg bare at sommeren kommer til Norge snart også. Hvis ikke er det jo ikke langt ned til Italia, og jeg setter meg på første fly så fort jeg får sjansen:-) Håper min kjære vil være med...
Blogglisten

1 kommentar:

Heidi sa...

Av en eller annen grunn manglet kommentarfeltet på de andre innleggene dine.
Håper pcen har ordnet seg for deg. Ønsker deg en fortsatt god helg og herlig sommer! Det ligger en award og venter på deg i bloggen min :)