onsdag 1. juli 2009

Jippiiiiiii...

Nå har jeg endelig fått tilbake min kjære laptop, og livet leker! Alle bildene var vel bevart og alt står bra til. Nå er jeg lykkelig!
Men jeg må si at jeg er litt overrasket over at jeg har klart meg så godt uten. Etter et par dager var det deilig og bare nyte solen og varmen på hytta og i båten, og lap topen ble ikke skjenket en tanke en gang.
Men veldig godt å ha den i hus igjen, den skal nok bli brukt i de sene kveldstimene når jeg ikke orker mer sol og varme og kan smyge meg inn i skyggen foran vifta...Ikke for å klage, men 32-33 grader er i det meste laget selv for meg, som aldri kan sitte i skyggen.
Nå er det bare to dager igjen til ferie, 3 uker til ende med kjæresten, og muligens litt lenger på meg.
Jeg er på leting etter ny jobb, vikariatet mitt i Skjeberg er over til fredagen:((
Ille tråkig, for jeg liker meg så godt der, både med jobben og arbeidskolleger. Men vi får se hva fremtiden bringer. Først skal jeg nyte ferien med mine kjære.
GOD SOMMER!!

1 kommentar:

Heidi sa...

Så flott at alle bildene er reddet! Skjønner godt at du ble kjempeglad da. Ha en flott ferie, og kos deg masse! Lykke til med jobbskifte etterhvert, håper det ordner seg.