torsdag 2. juli 2009

Kjøkkenkroken min


Nå har jeg endelig vært i Søstrene Grenes butikk på Nordby-senteret, og der var det mye lekkert. Gleder meg masse til neste gang, og håper det ikke blir så lenge til... Fikk kjøpt disse nusselige gryteklutene til under ti kroner!! Glassene har jeg laget selv med litt stoff og bånd fra Panduro. Salt og pepperbøssene er jeg veldig fornøyd med. Fant de i en liten interiørbutikk i Strømstad, nå husker jeg selvfølgelig ikke hva den heter. Neste gang skal jeg kjøpe krukker i samme stil, til kaffe, te, sukker o.l. Jeg kan jo ikke bare ha kaffebokser...Gleder meg allerede.

De som kjenner meg vet at jeg er en ivrig samler av kokebøker. Jeg kan aldri få nok! Jeg har bevilget meg selv en liten pause i kokebokshoppingen om dagen av hensyn til mine omgivelser, hi hi.. Det tar plass med 1,5 meter med bøker, og vil jo helst ha noe annet på kjøkkenbenken også... Men jeg skal komme sterkere tilbake når jeg får flere bokhyller:)

Blogglisten

Ingen kommentarer: