søndag 2. august 2009

Tromsø, here I come!


Nå setter jeg snart nesa nordover, og gleder meg masse! Det er forhåpentlig ikke sååå mye snø i fjella nå da... Mamma og pappa kjører oppover til uka etter lang sommerferie her sør, og da hiver jeg meg med.
Det skal bli deilig å se mormor igjen, se fjella og sjøen, kjenne lukta av fjæra( den er god den!) og fiske litt, håper jeg. En bytur blir det nok også tid til:)
Kommer til å savne kjæresten min da, men alle har vel godt av litt tid fra hverandre. Det er jo ille deilig å savne noen, for så å komme hjem igjen...
Natta fra Hvaler, sove godt:)
Blogglisten

4 kommentarer:

svein`s kone sa...

Hei igjen:) Det var deg ja! Jeg sa det til mamma, vi satt å tittet litt sammen, at henne(deg) tror jeg at jeg kjente en gang:) Men jeg så ikke navnet ditt Linda se, bare Lima. Da hadde jeg rett da. Så joda jeg husker deg. Da får vi holde følge med hverandre da, koselig! Du får ha god tur nordover. Blir gøy å følge med deg. Irene har blogg hun også, dillapålilla.. Hils Wicki så mye fra meg:) Klem!!

Elisabeth sa...

Velkommen skal du være! Vi i Tromsø har jo hatt rene tropevarmen de siste ukene. Får håpe for din skyld at været holder seg når du skal feriere her.
Har aldri vært på bloggen din før, men trives godt her!

God tur, klem fra meg.

På Låven sa...

Takk for koselig kommentar...det var hyggelig at du likte butikken min...du er velkommen igjen.
:-) Reidun

Linda sa...

Hei hei. Så koselig blogg du har :o) Fant deg inne hos Line. Skal følge med på deg, når jeg er her inne, ramler litt av innimellom, det ser du også på datoene på min blogg :o) Koselig om du kikker innom. Mulig du er tilbake fra Tromsø, men god tur i allefall om det er hjem eller ikke :o) Linda