mandag 14. september 2009

Bokmarked i Gamlebyen


På lørdag og søndag arrangerete Lions bokmarked i Tøihuset i Gamlebyen.
Da kommer jeg løpende med masse klirrende mynt i lomma, klar for å gjøre det store kuppet. Hanna, stedattera mi var med og vi hadde store øyne begge to, og var ille spent. Vi er like gal i bøker begge to, og denne gang var det bare 20 kr. boka, rene julaften:)
Det var noen mer eksklusive bøker da, til 50 og minimum 100 kr, men allikevel VELDIG billig.
Du skjønner, jeg får skyggelapper når det kommer til bøker, spør hvem som helst som kjenner meg. Jeg er en ivrig samler av kokebøker, og jeg måtte nylig flytte min 1,5 meter samling ut fra kjøkkenet. Den begynte å ta litt for stor plass på benken...
Denne gangen fant jeg, dessverre, ikke noen kokebøker, men desto flere andre fine bøker.
nå kan høsten bare komme, for jeg har mer enn nok å kose meg med foran peisen, under pleddet, og mest sannsynlig med et lite rødvinsglass på bordet foran meg.
God høst:)


Blogglisten

Ingen kommentarer: