torsdag 24. september 2009

Deilige høst...


Mørketiden nærmer seg og sommeren er definitivt over, hvis den i det hele tatt startet...
Jeg er veldig glad i sol og varme, men jeg må si jeg liker høsten bedre. Bare si jeg er gal. Men jeg synes hver årstid har sin sjarm og jeg ville ikke vært noen av dem foruten!

Høsten er jo perfekt for bøker, og deilig lesning. Man kan fordype seg og drømme seg bort i andre verdner, mens regner pisker mot vinduet og vinden uler...


Krølle seg sammen under pleddet,


med en stor, deilig kopp te...(Chai med masse melk og sukker er min favoritt for tiden...)



be gode venner eller familie på en deilig middag...

Og ikke minst, nyte hobbyene dine, i mitt tilfelle MALING!

En deilig kake eller annen bakst er heller ikke å forakte...

Lage syltetøy av alle høstens frukter...

Og er vi heldige, titter solen frem en gang i blant også og minner oss om at det sletts ikke er lenge til våren og sommeren dukker opp igjen...





GOD HØST ALLE SAMMEN!

Blogglisten

5 kommentarer:

Lilla sa...

Hei, kikker stadig innom bloggen din, og koser meg, håper det er iorden :o)

Ha en strålende dag!

KLem

Trude sa...

Enig med deg, Linda. All årstid har sin sjarm..
Utrolig deilig når solen titter frem og det lukter deilig våt høstregn... hmmmmm:-)

Ha en super helg, snuppa!

Klem:-D

Mona sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mona sa...

Jeg blir mer og mer fasinert av bloggen din. Den er lissom litt sånn "shabby chic..."

Kan jeg linke deg hos meg??

Randi sa...

Måtte rett til Taras og kjøpe Chai-te. Hadde helt glemt av hvor god den er, perfekt til kalde høstdager:)