tirsdag 8. september 2009

Dorothea, min nye favorittbutikk





Når vi først var på Mosseporten istad, mamma og jeg, kunne vi ikke unngå denne lekre butikken.

Jeg blir like positivt overrasket hver gang jeg kommer inn der, utrolig lekre klær, interiør og gaveartikler. Jeg tror ikke jeg trenger noen andre butikker lengre..(joda, gjør nok det, men er mektig imponert da...)



Dette lekre rosa antrekket kunne jeg tenkt meg, den står øverst på ønskelista:)








Og denne lilla var også en av favorittene...









Hvem sier nei takk til dette nydelige bordet da? Ikke jeg!






Om Dorothea (fra deres nettsider):


Dorothea består av en mengde nostalgiske, romantiske og feminine produkter. Deres motto er "Velkommen til et eventyr" og målet er å få hver og en til å føle seg som prinsesser i dette eventyret. De fører klær til jenter i alle aldre. De har en egen galla-avdeling og en egen avdeling til barn. Ellers er butikken fyllt opp av utsøkte og nøye utvalgte produkter innen interiør, gave og møbler.



Klesmerker: Bl.a. Odd Molly, Ti-Mo, Noa Noa, Part Two, Saint Tropez, Cream, Vila, Culture, Lysgaard, Wonder Who, Wheat, Aya Naya etc.



Interiør: House Doctor, Greengate, Rice, Lisbeth Dahl, IB Laursen, Miljøgården, Durance, Jeanne d'arc living, Au Maison, Bruka, Sebra, Maileg.
For mer informasjon besøk http://www.dorothea.no/



Blogglisten

1 kommentar:

Living White sa...

OI her så det lekkert ut gitt. Vet du, vi har ingen slike godsaker her i byen til min store fortvilelse.

Formen min er bedre men jeg er langt fra bra. Har vurdert å oppsøke lege her nå for jeg har så stiv nakke og er redd disse svineinfluensagreiene..sukk