torsdag 24. september 2009

Westport, Connecticut





Jeg sitter og mimrer litt, titter gjennom gamle bilder som jeg skal ha i album. Da dukker USA-bildene opp som jeg er såååå glad i. Jeg bodde i Westport, Connecticut i ett år, var au pair, og hadde det helt toppers! Byen lå 8 mil utenfor new York, og det ble stadig turer inn dit i helgene. Savner det kan du si....shopping, maten, folka, utelivet, museene og stemningen.
Den må bare oppleves.

Jeg fikk besøk av mamma, pappa og broren min, og da lå de på dette herlige hotellet. Bringer tilbake mange gode minner...Vi hadde en road trip til Washington DC og Ocean City, det var kjempemoro. Håper vi får sjansen igjen til en liten USA-tur.
Pappa blir 60 år i desember, og vinner jeg i lotto før det, spanderer jeg tur på hele familien.
Det hadde vært bursdagsgaven sin det:))

Blogglisten

Ingen kommentarer: