torsdag 3. september 2009

Sex and the city 2!

The girls are back....;)




Vi får et tilbakeblikk til da Carrie først flyttet til New York, moro!

***

Nå er det i gang igjen, heldigvis...filmingen til nr.2 av Sex and the city-filmen!
Gjett om jeg gleder meg!!!


Etter å ha sett alle sesongene et dusin ganger og filmen flere ganger enn jeg kan telle, er jeg klar for fortsettelsen. Uansett blir jeg ikke skuffet, (tror jeg da:)


Jeg anbefaler alle å ta en titt på nettsidene deres, der er det masse stilig "stæsj"!
+
Så er det bare til å glede seg da,
til den store dagen...
Vi må riktignok vente helt til sommeren 2010, men den som venter på noe godt osv...

1 kommentar:

Mona sa...

Hei. Hyggelig å hilse på deg i butikken i dag;))

Har egentlig aldri fulgt med på denne serien da den gikk som ny på tv. Men nå sitter jeg faktisk å ser på gamle repriser på tv3. Og jeg har virkelig gått meg mange gode latterkikk.

Jeg har også tilgode å se filmen, men jeg har planer om det. Og jeg regner med at du anbefaler på det varmeste.