søndag 20. september 2009

Sushi med Ellen!

Her om dagen var Ellen og jeg en tur i Sverige. Ellen er ei kjempegod venninne jeg har kjent i mange år, og ho har to herlige unger, Selena og Antonio. Den siste tiden har vi treffes en gang i uka og mimret om gamle dager, skravet, spist lunsj og kosa oss. Jeg er ille glad i deg vennen:)

Kosa oss masse med litt shopping og sushi. Det ble litt mer enn litt shopping egentlig, beina holdt såvidt etter 6 intense, men artige timer!

Ellen fikk smake sushi for første gang. Makien falt ikke helt i smak, men det skjønner jeg godt. Det skal litt til å venne seg til tangsmaken:) Ho synes kylling med cashewnøtter var mye bedre...

Håper det ikke blir lenge til neste gang, men da er det joggesko for alle penga...







Vi måtte jo ha hver vår fortune-cookie når vi først hadde sjansen! På min sto det
"I will make a change for the better",
og Ellen "would be rewarded for your kindness"
Det syntes jeg hørtes veldig lovende ut...

Blogglisten

1 kommentar:

Mona sa...

Jeg er ille spent på hvem "drømmemannen" til Ellen er.

Jeg har kjent Ellen siden før skoletid. Hun er ei blid, sprudlende og positiv jente. Kjenner ikke altfor mange av de.