torsdag 1. oktober 2009

Tid for bøker



Jeg er akkurat ferdig med denne boka av Elizabeth Gilbert, og må si at jeg ble veldig fornøyd!Behagelig lesing var det, om en kvinne som bryter opp fra sitt A4-liv, og legger ut på en reise for å finne lykken, kjærligheten og meningen med livet. Hun kvitter seg med alt hun eier, sier opp jobben, forlater sine kjære og legger ut på en ettårs reise-helt alene.

Turen går til Italia, hvor hun lærer å nyte, India, for å lære å finne sinnsro, og Indonesia, for å lære å finne balansen i livet.

Den anbefales på det sterkeste!

Fiiine bokhylla:



Jeg er stadig inne og leser interiørblader på nettet(mye billigere enn å kjøpe de...)
Og jeg finner alltid masse jeg kan legge til på ønskelista. De som kjenner meg vet at jeg har dilla på bøker, og er også på stadig jakt for å finne artige bokhyller.
På ønskelista står disse enkle hvite, har funnet noen fine på Indiska jeg bare må ha.
De kan også brukes til bilder, jeg gleder meg til de er i hus...


Fant dette biblioteket i Skøna Hem, ble helt fascinert! Det hadde vært artig og fått til hjemme:)



Og dette hobbyrommet/atelieet kunne jeg også tenkt meg. Enkelt, og hvitt. Blir ikke bedre enn det!



Blogglisten

Ingen kommentarer: