tirsdag 17. november 2009

Min 34-årsdag!

Endelig var dagen her, hvor alle go`jentene mine skulle samles:)
Jeg hadde gledet meg i mange uker.
Dessverre var det en del som ikke kunne komme, men det ble en herlig kveld allikevel.
Det var så godt å se igjen gamle venninner jeg ikke har hatt så veldig kontakt med de siste årene, og det ble mye mimring, skravling og selvsagt litt sladder!
Mange vakre, herlige jenter, som jeg er ille glad i:

Ellen og Wicki

Ellen, Cathrine og meg:)


Trude, Marianne og Anne-Lene



Masse god mat


En tur på byen ble det også...


Og utrolig mange fine gaver, blant annet et vakkert skilt fra "Prikken over i`en" i Fredrikstad, som jeg fikk av Ellen og familien



Vakre roser fra forloveden



Og en nydelig blomster-oppsats fra Trude, Anne-Lene og Marianne.
Vin fra Cathrine ble det også, det er ALLTID bra!
Fikk også et lekkert skjerf av Wicki, leopardmønstret!
Vi jentene var så misunnelig på Wickis leopardbukser for 10 år siden,
ho var så sprek,
så nå er jeg ille glad for at jeg også har noe liknende...;)


Tusen takk for en kjempefin kveld,
håper det ikke blir så lenge til neste gang:)

3 kommentarer:

Det lille ekstra sa...

Hei Linda.

Tusen takk for kjempe koselig tilbake melding.
Har vært inne på bloggen din flere ganger, verden er ikke stor ;o)
Bildene fra nord er helt fantastiske. Og "godnatt ungen" er bare herlig :o)
Gled gruer meg til lørdag :o)
Ja Anita er ei god venninne :o)
Velkommen skal du være.

Vennlig hilsen
Lisa

Mona sa...

Gratulerer med dagen. Da var vi like gamle faktisk...

Trude, Marianne og Anne-Lene kjenner jeg vettu. Vi har sparka sammen alle ihop. Koselige jenter.

Ser du har fin sofa. Vi har makan. Ca 1 år gammel. Fornøyd med den ja...

trude sa...

Så koselig med en blogg fra bursdagsfeiringen:-) Hadde det så superkoselig og mimring er noe av den beste lattermedisinen man kan få.... Hehehe!!!

Og leopardbuksene til Wicki ja.. Morsomt med gamle bilder, Linda!!

Håper det ikke blir lenge til neste mimrefest!

Klem-1