mandag 14. desember 2009

Vinter i Troms

Her er noen herlige vinterbilder fra
mitt favorittsted
i Norge!
Jeg kommer iallefall i julestemning av dette! Hadde dratt imorgen den dag om jeg hadde fått sjansen, og feiret jul med mormor:) Kanskje neste år?
Jeg får heller drømme meg litt bort og håpe vi kan få en hvit jul her sør også. Det hadde vært herlig med noe annet enn gråvær og slapseføre som vi er så vant til!
Her ruver de snøkledte Lyngsalpene, et herlig syn!







Jeg tror pappa er rimelig fornøyd med kjøpet av snøfreser...



Det vakreste stedet i landet!




Blogglisten

3 kommentarer:

På Låven sa...

Guri meg så mye snø,klart at mannen trenger freser.Nydelige bilder,skjønner at du vil dit.Kos deg videre med jula.
Klem fra Reidun

Mona Christin sa...

Regner med at du har knipset disse bildene selv, men de kunne vært tatt ut fra ei bok. Så flotte er de.

Jeg elsker Norge, snødekte fjelltopper, høye tinder og dype daler, lange fjorder og glatte svaberg. Jeg er en skikkelig "nasjonalist".

Du får prøve å få til en jul i nord neste år. Kan tenke meg du lengter dit nå.

Ha en fin sisteuke før juleuka.

Klem fra Mona Christin ♥

M sa...

Hei hei, nydelige bilder!
Svingte innom for å si at listen over de som tok utfordringen er klar. Ingen bilder dessverre for pc`en har kræsjet.
Ønsker deg en fin tid fremover!
Klem, M