mandag 11. januar 2010

Vinterbilder

Nå som det har vært ille kaldt en stund, er det ikke ofte jeg kommer meg utenfor døra
( når jeg først har fri).
Ovnen varmer så godt og jeg koser meg inne med slektsforskningen, lesing og skriving. Malingen min har dessverre fremdeles ikke dukket opp, den har vært savnet siden før jul:(
Jeg er redd den ved et uhell har blitt ryddet bort til et "lurt" sted, eller i verste fall, blitt kastet i julestria.
Den dukker vel opp når jeg slutter å lete...
Godt å ha litt hjemlige sysler når kulda setter inn.
Derfor ble jeg veldig glad da forloveden tok kameraet og gikk ut en tur og tok disse herlige bildene i bakgården. Vanligvis er det jeg som er den ivrige fotografen i familien, men 2010 har ennå ikke bydd på de store utskeielsene den veien, dessverre.
Det er jo bare å kle på seg, sier de som har greie på det...
Nå viser gradestokken bare -7 grader, og det er en velkommen utvikling!
Håper det fortsetter og den verste sprengkulda er forbi.








1 kommentar:

Anette Willemine sa...

Absolutt vakre bilder!!!

Slektsgransking er utrolig spennende. Min far har lagt grunnlaget for at jeg kan overta stafettpinnen. Får se om jeg er like flink som ham.

Ønsker deg en deilig dag!

Klem fra Anette Willemine