torsdag 11. mars 2010

Kick Off i Oslo

Ja, nå har jeg endelig blitt karrierekvinne igjen:) Fått fast jobb nå, fra 1.mars, og det holder meg i aktivitet. Det blir, dessverre, ikke tid til så mye annet.
Men skal jo ikke klage!
Veldig kjekt å være ute i arbeidslivet igjen etter et lite opphold; skolegang og lediggang.
Nå har jeg fått med meg mitt første Kick Off med den nye arbeidsplassen.
Stedet var Kelly Services hovedkontor i Oslo.
Veldig spennende, mye nye folk og bli kjent med, interessant faglig stoff, toppers underholdning og deilig mat!
Dette lover bra:)




Ingebrigt Steen Jensen holdt et herlig foredrag.




Marianne og jeg er ivrige linselus:)



Jentene koser seg...




Og som alltid jeg ta bilde av maten...



Lystig gjeng!


Stemningen var bra, artige kolleger jeg har fått!


Vi var i gang igjen, poserer villig for fotografen:)


Kjempefin avslutning på en artig kveld.
Gleder meg til neste gang!



Blogglisten

1 kommentar:

Mona Christin sa...

Hei Linda.

Gratulerer med ny jobb. Spennende. Da blir det vel litt pendling til Oslo da, tenker jeg.

Fint å se deg tilbake her. Men merker at blogging er tidkrevende. En vil jo følge med litt rundt omkring. Og det går utover tv-titting, kanskje like greit.

Ha en fin helg.

Klem fra Mona C♥