torsdag 11. mars 2010

Min gamle, flotte bakgård!

Noen herlige vinterbilder tatt i min gamle bakgård i Westport, Connecticut.
Her hadde jeg noen fine dager i 1994-95 da jeg bodde i USA.
Barna jeg var au pair for, har jeg kommet i kontakt med igjen på Facebook, det er kjempemoro!
Kira, dattera i familien, tok disse bildene nå i vinter, og jeg må si jeg lengter tilbake.
Selv med snø og vinter er dette et herlig sted å være, men må innrømme at en
vårtur til Westport/ New York frister mer.
Håper vi kan få til det i den nærmeste fremtid.
Eller hva sier du kjæresten min?














3 kommentarer:

Det lille ekstra sa...

Heisan.

Herlige vinterbilder :o)
Synes vinteren har vært helt strålende i år:o)
Alikevel er det deilig å se asfalten komme frem :o)
Ha en super søndag.

Vennlig hilsen
Lisa

Anette Willemine sa...

Å, det er ikke vanskelig å skjønne at du har lyst til å reise tilbake på besøk! :) Det er jo bare å gjøre det. Det er bare en flybillett unna!

Ønsker deg en deilig uke videre!

Klem fra
Anette Willemine

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Det var noen nydelige bilder. Ønsker deg en fin kveld:)