mandag 1. mars 2010

Vinter på hytta

Søndagen ble tilbrakt på hytta, og det var herlig å være tilbake!
Nå venter jeg spent på våren, bar bakke, sol og båtliv.
Det virker så fjernt nå, med snø og minusgrader, men jeg vet den lusker rett rundt hjørnet.
I mellomtiden får man nyte nåtiden, uansett vær og vind.
Jeg blir aldri lei utsikten fra hytta, uansett årstid. Får en egen ro når man er på Hvaler synes jeg.
Kjæresten var snill og lagde grillpinne til meg, så vi fikk grilla pølser, og Hanna-mor storkoste seg på ski.
Er sletts ikke verst det heller!
Men nå kan våren bare komme.
Jeg er klar!



Litt surt var det, så jeg ikledte meg "sopplua" mi, som Hanna kaller den... Synes ikke jeg ser ut som en sopp jeg da...


Fartsfantomet er i gang:)


Det er så hvitt og fint overalt så...



Og deilig med varme på grillen...
Ses snart igjen da, hytta!



Blogglisten

4 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei Linda.

Så koselig å kunne grille ute, selv på vinteren. Kan skjønne at du lengter etter vår og båtliv. Er jo påske om en måned og de fleste pleier vel å få båten i vann da.

Heldig dere som har hytte. Håper dere får en flott sommer der. Nå må vi jo få en like fin sommer som vi har hatt vinter. Må jo kompensere...

Ha en fin tirsdag.

Klem fra Mona C♥

På Låven sa...

Hei på deg.
Sikkert er det ihvertfall at Hvaler er pen nå.Idag er det srålende sol og jeg er akkurat ferdig med trimturen.Litt av ruta er over fjellet og der er en fantastisk utsikt over vannet.Vi er heldige som får være på et så fantastisk sted.
Klem fra meg.

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så vakkert vintervær, flotte bilder.Sikkert deilig på Hvaler.
Våren er jo i annmars..Ha en riktig fin uke:)

Randi sa...

Er veldig klar for våren her nord også, men frykter at det tar ei stund før den stikker innom.
Ha en trivelig kveld!