mandag 31. mai 2010

Nytt fra hytta

Nå nærmer det seg ferie og hytteliv!
Hyttelivet er jo egentlig godt i gang for vår del, vi er flinke sånn:)
Det er utrolig deilig å ha et sted hvor man kan rømme litt vekk fra hverdagen.
Våkne til fuglekvitter, ikke biler i 80 km...
Rart det, når vi kjører over brua og ser hytta ligger der,
da senker en egen ro seg,
og det er godt for sinn og sjel...
La sommeren bare komme!





Jeg har endelig fått noen blomster ut på Hvaler...
Jeg er som kjent ingen gartner, og mine fingre er langt fra grønne.
Så vi får se hvor lenge de varer.

Den flinke forloveden min har hengt opp de nydelige knaggene jeg kjøpte hos
Reidun, På Låven http://paalaaven.blogspot.com/,
Hvalers desidert vakreste butikk!



Og disse krukkene er også kjøpt hos Reidun På Låven!






Snart 1.juni, og nedtelling til ferien som starter uke 25...


Blogglisten

Ingen kommentarer: