fredag 20. august 2010

Pizzanini med Wicki

Wicki og jeg tar oss stadig en kosekveld ute, med masse skravling, kino og restaurantbesøk.
Deilig å få luftet seg litt og skravla litt:)
Alltid moro å treffe godjenta mi, alltid blid og positiv!
Denne gangen gikk turen til Pizzanini på brygga i Fredrikstad.
Dessverre var ikke solen fremme, så det ble innebord, men det gikk veldig bra:)

Jeg "overbeviste" henne om at Husets spesialmiks var tingen å satse på, og jeg tror ikke hun angret!
Har smakt den en gang tidligere og falt pladask! Gleder meg til neste gang allerede.
Masse friterte herligheter, tortillachips og 3 ulike dip.
Glad i mat, jeg, nei...:)
Men klarte overraskende nok ikke å spise opp, denne gang heller..


Gleder meg til neste gang snuppa mi, håper det ikke blir lenge til!

Blogglisten

Ingen kommentarer: