torsdag 2. september 2010

Årets volleyballturnering med Klanen

Den årlige volleyballturneringen til Klanen gikk av stabelen forrige helg.
Vi er en gjeng fra vår gamle arbeidsplass, Saint Gobain Bøckmann.
Vi samles stadig og finner på mye sprell.
Og iblant er vi faktisk litt sporty også, tro det eller ei!
Her lader jeg opp fra sidelinjen, fordi mitt leie kne ikke tåler så veldig stor påkjenning.
Jeg gjør meg bra som heiagjeng da:)





Og vinnerene igjen, ble BRASIL.
Vi gjorde vårt beste, men det holdt dessverre ikke i år, igjen...



Mitt lag, ITALIA, tok 2.plassen.


Mens 3.plassen gikk til Bøckmann, (vår gamle arbeidsplass)





Turneringen var heldigvis over, da torden, lyn og hagl kom i fleng.
Godt å være under tak da!


Nok en herlig kveld med gamle Klanen-gjengen!

Ingen kommentarer: