onsdag 29. september 2010

I MALEHUMØR



Var i malehumør her en kveld, og det var LENGE siden!
Deilig å fordype seg i noe annet, og leke litt med farger.
Håper det ikke blir lenge til neste gang!

Jeg reiser til Praha imorgen, med en artig gjeng damer.
Gleder meg veldig; til shopping, god mat og drikke, hotellovernatting og frokost servert:)
Gode sko er pakket ned, kamera så klart, og lommebok og kort klar for seriøs shopping!
Det er visst et marked der nede som er helt enormt, i Holesovice.
Byens største!
Det skal bli stas å sjekke ut!!
Så ønsker dere en riktig god helg. og kommer forhåpentligvis tilbake med masse fine bilder
fra Praha!

3 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei snuppis.

Så flott sushi du laget deg. Litt usikker på om jeg liker det. Har spist det 2 ganger, men blir lissom ikke overbevist. Men noe må man bare lære seg, tror jeg.

Håper du får en fin tur til Praha. Har hørt at det er en fin by med mye å se på. Shoppingmulighetene er mange og så blir det sikkert spennende å gå på marked. Det hadde vært noe for meg.

Kos deg.

Klem Mona C

Anette sa...

Hei!
Nydelig bilde du har malt :) Koselig blogg du har!!
Goood tur til Praha :) Kjente jeg blei litt misunnelig ;)
Klem Anette :)

Anette Willemine sa...

Heisan! Så flott bilde du har malt!

Håper du har hatt en fin tur i Praha. Har hørt så mye pent om den byen!

Klem,
Anette Willemine