fredag 8. oktober 2010

JENTETUR TIL PRAHA!

Da var det endelig tid for jenteturen vår til Praha!
Og den ble bedre enn forventet om jeg kan si det sånn...
Herlige tur-venninner, shopping, deilig mat og drikke.
Vi kosa oss gløgg ihjel.
Håper det blir ny tur på oss neste år.
Får begynne å spare nå...

Nina og jeg fant oss noen snasne luer, var vi ikke fine?
Jeg fant meg en lignende, litt billigere versjon som fulgte med meg hjem..

Mye fine bilder på markedet i gamlebyen


Hard Rock Cafe er alltid moro!


Utsikt fra Karlsbroen


Pikene på broen:)


Mange flinke kunstnere på Karlsbroen


 Fiiine museet rett ved hotellet vårt


Koser oss på en fin cafe


Herlige torget i gamlebyen


Den astronomiske klokken på torget


Nydelig kake på Bakeshop!




Klarte ikke å bestemme meg, så måtte ta begge støvlene på New Yorker...


 Meget fornøyd med helgens shopping...


Min koffert til venstre....


På vei hjem etter en herlig tur. Ser frem til neste gang!

1 kommentar:

Mona Christin sa...

Åååå... Dette hadde SÅ vært noe for meg. Har snakket om en jentetur i flere år, men det er ikke alltid enkelt å få til.

Håper dere har hatt en fin tur. Ser at shoppingen gikk som planlagt og det er bra. Flotte støveletter du fant. Ønsker meg...

Klem Mona C