mandag 18. oktober 2010

NY KAFFEMASKIN?

Nå har Philips og Friele lansert kaffemaskinen Senseo, som med et enkelt knappetrykk serverer den gode, svarte kaffen, samtidig som man slipper å styre med måleskje, riktig vannmengde og grisete filter. Og alt til en svært hyggelig pris. (Fra 799,-)

Kommer i variantene Klassisk, Mørkbrent, Koffeinfri samt Sjokodrikk, som er en varm sjokoladedrikk. Hver kaffepose innholder 18 kaffeputer, og koster fra ca 28 kroner.
Andre varianter kan bestilles;  Mocca Gourmet, Mild, Kenya blend, Espresso og mange flere.

Er jo ingen stor kaffedranker, men det kommer seg:)
Og denne hadde gjort seg fint på kjøkkenbenken synes jeg...

Tror jeg ønsker meg en sånn til bursdagen min jeg...

                                           





1 kommentar:

Herbert sa...

Må jo bare tipse om kaffepads.no som har en del smaker. Mocca f.eks. er ganske bra.