tirsdag 8. februar 2011

KEEP CALM...


Etter tips fra min venninne Ellen med den flotte bloggen La bella vita-det gode liv
tittet jeg innom denne nettsiden, som hun hadde skrytt veldig av:

MASSE lekkert, og jeg fant selvfølgelig noen skilt/postere!!
Det nest nederste var min klare favoritt...
Her er det mye til en hver smak, anbefales på det sterkeste!
Alt fra klær til bilder, bøker, lys, møbler, vesker og masse, masse mer.
Så sett av en time eller 2, og kos deg!
God tirsdag kveld videre!
























Blogglisten

3 kommentarer:

Ellen - la bella vita sa...

Ååå søt du snuppa ♥
Jeg hadde tenkt til å sende deg en link. Jeg så et print/bilde og da tenkte jeg LINDA med en gang. Hihi :-D

http://www.etsy.com/listing/62637490/when-life-hands-you-lemons-print-third?ref=sr_gallery_1&ga_search_query=when%2Blife%2Bhands%2Byou%2Blemons&ga_search_type=handmade&ga_ref=auto

Du er jo så glad i skilt med morsomme tekster ;-) ;-)

KLEM ♥

Ellen - la bella vita sa...

Oi ble litt rart med den liken...du får klippe og lime...hihi ;-)

Mona Christin sa...

Hei.

Kule de skilta der. Så flere da jeg var i L'pool før jul. Kjøpe et par bursdagskort i samme stil med denne teksten:

GOLLY
GOSH
IT'S YOUR
BIRTHDAY

og denne:

HAPPY
BIRTHDAY
TO ONE
FINE FILLY

Artig, ikke sant? Straks drar jeg til London og da blir det tur innom MS for å kjøpe fler.

Stor klem Mona C