fredag 16. september 2011

Besøk på biblioteket i Fredrikstad


Vakre Kaja-mor på vei inn på biblioteket med bestemor.
Det stedet jeg føler meg mest som hjemme, med alle fine, gamle bøkene, rare luktene og freden og roen.
Biblioteket i Fredrikstad har vært mitt "sanctuary" siden barnsben av.
Bibliotekar er fortsatt mitt drømmeyrke...
Rart, men godt at lille Kaja-mor skal få oppleve det samme som jeg har i alle år.
Hver gang jeg kommer inn der, fylles jeg av en sånn deilig ro, og jeg bare nyter.
For henne var hver lille bok en glede, hun frydet seg over morsomme bilder og artige ord og uttrykk.
Gleder oss til neste gang!!





Blogglisten

1 kommentar:

LA BELLA VITA sa...

Nææ så kost du har blogget igjen snuppa ;-)
Tenk at dere snart skal reise. Åhh heldige!! Misunner dere altså. Regner med jeg ikke trenger å be deg om å ta masse bilder. Hihi! ;-)
Så store søte lille Kaja har blitt!! Herlig!

Klem ♥