onsdag 14. september 2011

Snart klar for avreise!



 Det nærmer seg avreise til det store utland!!
Og jeg er gira, glad og forventningsfull.

Har saumfart nettet for gode råd og tips, hørt med kjente og kjære som har vært i Florida og på cruise.

Er det noen som har noen anbefalninger når det gjelder shopping/outlet i Orlando-området, er jeg åpen for forslag.
Eller om noen har vært på Freedom of the seas, RCCL
Jeg er som en svamp... Tar imot det jeg kan, og får sortere etterhvert.

Jeg prøvde å finne frem litt sommertøy her om dagen. Etter et raskt overblikk kom jeg frem til at jeg hadde ihvertfall 30 brukbare tunikaer og kjoler jeg kunne ta med meg. Dette var litt i overkant syntes vakre mannen min...
Sant det, og må jo gjøre plass i kofferten til nyinnkjøpte varer også...
Bare så uendelig synd at grensen for bagasjevekt på Lufthansa er "bare" 23 kg!

Blogglisten

Ingen kommentarer: