lørdag 28. april 2012

Terminkalkulator

Jeg er absolutt i babyverden om dagen. Blir nesten litt tussete:)
Deilig følelse, spennende å lure på hvem du er, som er inne i magen min!
Har funnet en flott nettside som jeg ofte kikker innom: Babyverden
Her er det masse nyttig å lese for en førstegangsmamma som meg. Og jeg suger til meg alt som er!
Er veldig glad at Bjørge har vært gjennom dette før og kan alle triksa:)

Jeg har prøvd utallige terminkalkulatorer og denne er fin synes jeg: Terminkalkulator
Her kan man følge babyens utvikling. Jeg gleder meg ille til å kjenne bevegelser...

Dette er ståa akkurat nå:

Du er nå 17 uker og 1 dager på vei: 28. april 2012

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 4. mai 2012

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 18. mai 2012

Fosteret begynner å høre: 8. juni 2012

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 6. juli 2012

Mange fostre legger seg med hodet ned: 10. august 2012

Svangerskapspermisjonen begynner: 16. september 2012

Antatt termindato: 7. oktober 2012


Lille, vakre sjarmtrollet til tante. Her var du ikke stor...
Snart får du en ny lekekamerat, det skal bli stas!


Ingen kommentarer: