torsdag 6. september 2012

Valg av barnevogn

Nå er det bare 5 uker til lille tulla kommer, forhåpentligvis! Blir veldig spennede!!
Det er gått utrolig fort og smertfritt hittil, har ikke vært dårlig en eneste dag, og formen er veldig bra.
Er litt trøtt og blodtrykket har steget litt, men ingen fare.

Nå er det barnevogn som skal på plass. Men det er jo et hav å velge mellom! Har brukt mange timer og saumfart en masse sider på nettet og trålet butikkene.
Har hittil 3 favoritter, men vanskelig å velge.

Er det noen som har noen gode råd og erfaringer, er det bare å legge igjen noen ord:)

Her er forløpig Topp 3:


Teutonia Elegance





Emmaljunga Mondial Duo Combi



Basson Grande Nuovo

3 kommentarer:

La Bella Vita sa...

Det blir kjempe kost altså :-D
Mitt tips er...sørg for at baggen har god lengde. Theo vokste fort ut av den vi hadde pga lengden. Og han var ikke stor nok til å sitte i kombi delen. Også at den er lett og slå sammen ;-)

KLEM

Lima sa...

Tusen takk for gode tips, Ellen. Jeg tar imot alle tips jeg kan få. Har jo ikke så veldig greie på det selv:)
Det frister veldig med hvit vogn da, men skjønner jo at det kan være litt upraktisk. Får se hva det ender opp med:)

Ha en toppers dag videre, så snakkes vi.
Kos fra meg

bevaremegvel sa...

Hei! La meg til som følger da jeg plutselig snublet over bloggen din i min jakt etter lysekroner!!
Så innlegget ditt fra i fjor, og jeg falt også pladask for den fine lysekronen du viser fram. Håper de fortsatt har den, ønsker meg...

Klem Tessa.